در ارتباط باشید

تماس باما

ما خوشحال خواهیم شد که بتوانیم صدای شما را میشنویم پیامهای پر مهرتان را ببینیم از اینکه ارتباط باشیم احساس خوشبختی می کنیم. سوالات و انتقادات و پیشنهادات خود را برای ما ارسال نمایید تا هم به جواب سوالات خود برسید هم این که انتقادها و پیشنهادهای خود ما را در رسیدن به هدف نهایی  یاری کنید. در زیر تعدادی از سوالات متداولی که از ما پرسیده شده به همراه جواب آنها موجود می باشد جواب خود را این قسمت پیدا نکردید حتما برای ما ایمیل فرستاده و یا با ما تماس مستقیم داشته باشید.

آدرس ایمیل

info@doctorsayadi.ir

آدرس ما در اینستاگرام

شماره تماس

۳۷۷۳-۸۲۸۳ (۰۴۱)

شماره تماس

۸۲۸۳ – ۳۲۲ – ۰۹۰۲

آدرس ما

بناب – خیابان امام -برج مروارید – طبقه ۲ – واحد ۱۱

۱ + ۳ =

سؤالات متداول

امکان پرداخت قسطی وجود دارد؟

پرداخت حق مشاوره به صورت نقدی بوده و فقط پرداخت به صورت اقساطی برای افراد موثر می باشد که از سوی مدارس و موسسات معرفی شده باشند اما ثبت نام در دوره ها می تواند به صورت اقساطی صورت پذیرد.

امکان شرکت غیرحضوری وجود دارد؟

در حال حاضر که شرایط سلامت جامعه به صورتی است که به دلیل بیماری کرونا محدودیت جلسات حضوری وجود داردکاربران می‌توانند درخواست نمایند که جلسه مشاوره به صورت آنلاین برگزار شود.

امکان ثبت نام حضوری وجود دارد؟

فیلم به صورت آنلاین و تلفنی و همچنین به صورت حضوری امکان پذیر می باشد اما از جایی که هیچ فرقی بین این سه نوع ثبت نام وجود ندارد می شود که ثبت نام و رزرو وقت مشاوره آنلاین استفاده شود.

انتخاب رشته در مرکز صورت میگیرد؟

انتخاب رشته برای داوطلبان کنکور سراسری به صورت دستی و بدون استفاده از نرم افزارهای هوش مصنوعی صورت گرفته و نحوه رزرو برای انتخاب رشته همانند رزرو زمان مشاوره می باشد.

هزینه انتخاب رشته و مشاوره چقدر است؟

برای اطلاع از هزینه های انتخاب رشته و زمان مشاوره میتوانید به قسمت رزرواسیون مراجعه کرده و از میزان هزینه ها باخبر شویم.

دوره ها کی برگزار می شود؟

با توجه به اینکه دوره ها به صورت تیمی برگزار نمی‌شود. و در صورتیکه تعداد شرکت کننده ها یک دوره به حد نصاب برسد دوره تشکیل خواهد شد به خاطر همین بهتر است زمان شروع هر دوره را از صفحه مربوط به خود دوره پیگیر باشید.

بیایید  با هم یاد بگیریم! 

یادگیری کارکردی است که با آن، دانش، رفتارها، توانمندی‌ها یا انتخاب‌های نو، درک یا تقویت و اصلاح می‌شوند، که شاید به یک تغییر بالقوه در ترکیب دادهها، عمق دانش، رویکرد یا رفتار نسبت به نوع و گسترهٔ هیولای وردپرس منجر شود.

۳۷۷۳-۸۲۸۳ (۰۴۱)

info@doctorsayadi.ir