مشاوره کنکور ۱۴۰۱

توسط | آبان ۶, ۱۴۰۰ | آموزشی, مشاوره تحصیلی, مشاوره تربیتی | ۰ دیدگاه

کنکور ۱۴۰۱

از الان جدی بگیرید

کنکور ۱۴۰۱

قبل از صحبت در مورد کنکور ۱۴۰۱ باید قبول کرد که کنکور سال ۱۴۰۰ برای تمامی داوطلبان چه آنهایی که به صورت موفق در آن حضور داشتند و چه برای آن دسته از داوطلبانی که متاسفانه به هر دلیلی نتوانستند به خواسته خود برسند به اتمام رسیده است. حال آنهایی که موفق بوده اند دردانشگاه های مورد علاقه خود ثبت نام نموده و مشغول به تحصیل شدند و مسیر زندگی خود را مشخص و در پی هدف جدید خود هستند. اما آن دسته از داوطلبانی که نتوانستند در رشته مورد دلخواه خود قبول شوند و همچنین داوطلبانی که قرار است برای اولین بار در کنکور ۱۴۰۱ شرکت کنند، بایستی افراد موفق کنکور قبلی را سرلوحه خود قرار داده و سعی کنند امسال پای در جای پای آنها قرار دهند.

 برای موفقیت در کنکور ۱۴۰۱ باید راه درستی را برای مطالعه انتخاب نمود اما این انتخاب خود، چالش بزرگی برای تمامی داوطلبین می باشد. به طوری که اگر راه درست را انتخاب نکنند مسلماً بعد از مشخص شدن نتایج کنکور افسوس تنها آیدی آنها خواهد شد. انتخاب راه درست و روش مطالعه صحیح تنها موقعی موثر خواهد شد که یک شخص متخصص در این زمینه همراه و مشاور شما باشد.

 

 

موفقیت در کنکور 1401

 شرایط برای داوطلبان کنکور ۱۴۰۱

 اگر دانش آموزی هستید که در پایه دوازدهم مشغول به تحصیل هستید شما امسال علاوه بر سالهای پیش بایستی برنامه مفصل تری برای مطالعه و همچنین آماده سازی خود برای کنکور ۱۴۰۱ داشته باشید. خواندن دروس پایه دوازدهم به نحو احسن به تنهایی نمی تواند برنامه درستی برای شما عزیزان باشد. دانش آموزان پایه دوازدهم همچنین نباید اینطور تصور کنند که دروس امسال را همانند سالهای قبل تا خرداد ماه باید یاد بگیرند. چراکه امسال با توجه به برنامه تحصیلی خود علاوه بر دروس امسال بایستی تمامی دروسی که در کنکور سراسری از آنها سوال مطرح میشود مطالعه نمایند.

اگر شما جزو دانش آموزانی هستید که در کنکور سال ۱۴۰۰ شرکت نموده اید و متاسفانه نتوانسته اید در رشته و دانشگاه مورد علاقه خود قبول شوید و تصمیم گرفته‌اید که یک سال دیگر به عنوان پشت کنکوری شانس خود را امتحان نمایید. با توجه به تجربه ای که کسب نموده اید خوب می دانید که استفاده از یک مشاوره تحصیلی مطمئن و متخصص می تواند تاثیر زیادی در روند حرکتی شما برای موفقیت در کنکور ۱۴۰۱ داشته باشد. و شما بتوانید با یک برنامه ریزی دقیق تمامی سرفصل های مورد نیاز برای کنکور ۱۴۰۱ را در زمان بندی منظم مطالعه نمایید.

در حالت کلی فرقی نمی کند که شما پشت کنکور باشید و یا جز دانش آموزان پایه دوازدهم هستید که می خواهید برای اولین بار در کنکور ۱۴۰۱ شرکت نمایید. در هر صورت تمامی داوطلبین نیازمند یک برنامه ریزی دقیق و منظم و کاربردی از همه مهمتر امکان‌پذیر میباشند که با در نظر گرفته شدن شرایط آنها و مخصوص خود آن ها نوشته شده باشد. برای نوشتن یک برنامه تحصیلی دقیق و منظم و کاربردی و همچنین امکان پذیر بایستی از یک متخصص در این زمینه کمک گرفته شود.

داشتن یک برنامه منظم و کاربردی برای تمامی دانش‌آموزان الزامی می‌باشد و فرقی نمی کند که در چه رشته تحصیلی در حال تحصیل می باشند و یا در چه سطحی درجه علمی قرار دارند. برخلاف برخی از افراد که فکر می کنند اگر شخصی دارای معدل خوبی در سالهای قبلی بوده و امسال نیز نمرات خوبی در سر کلاس ها کسب می کند پس مسیر خود را به درستی انتخاب کرده است و نیازی به مشاوره جهت برنامه ریزی درسی نمی باشد، باید اعلام شود که شرکت در کنکور موفقیت در آن مغولی است کاملاً جدا از تحصیل در طول سال تحصیلی و اخذ نمره خوب در امتحانات پایان سال.

استفاده از برنامه های آماده و نوشته شده که متاسفانه در حال حاضر در برخی از موسسات و سایت های مرتبط تبلیغ می شود، چون شرایط دانش آموز و همچنین استعداد و توانمندیهای و علائق شخص کنکوری در نظر گرفته نشده است به شدت می تواند مخرب باشد. به طور کلی با توجه به اینکه انسان یک ربات قابل برنامه ریزی نمی باشد پس نمیتوان برنامه های از پیش تعیین شده و کلی را برای او تجویز نمود. بهترین برنامه تحصیلی برای یک شخص کنکوری برنامه‌ای است که توسط یک مشاور تحصیلی و بعد از چندین جلسه مشاوره با شخص کنکور دهنده و حتی در صورت نیاز با خانواده و اطرافیان آن به صورت تخصصی نوشته شود.

کنکور سال 1401

زمان مناسب برای مشاوره کنکور ۱۴۰۱

نوشتن یک برنامه منسجم و هدفمند و موفق زمانی موثر و قابل اجرا خواهد بود که زمان کافی برای اجرای آن را داشته باشیم. پس اگر می خواهیم در کنکور ۱۴۰۱ موفق شویم بایستی زمان کافی نیست برای مطالعه و آموختن مطالب داشته باشیم. کار این زمان مناسب جهت آموختن و بالا بردن سرعت تست زنی چقدر است؟ باید اعلام کنیم که بستگی به شخص کنکور دهنده دارد اما به طور متوسط و کلی بهترین زمان جهت شروع به مطالعه کردن و شرکت در کنکور مهر ماه می باشد. 

بهترین و مناسب ترین زمان جهت اخذ مشاوره برای کنکور ۱۴۰۱ در آغاز سال تحصیلی می باشد و یا حتی چندین ماه قبل از آن، چرا که به طور نرمال و عمومی شخص کنکور دهنده فرصت کافی جهت اجرای برنامه مدون شده داشته باشد. حال اگر شما تا به الان اقدام به اخذ مشاوره تحصیلی جهت شرکت در کنکور ۱۴۰۱ ننموده اید بهتر است هر چه سریعتر قبل از آنکه فرصت را از دست بدهید اقدام نمایید. 

زمان شروع کنکور 1401

موسسه مشاوره تحصیلی دکتر صیادی با ارائه خدمات در زمینه انتخاب رشته و مشاوره تحصیلی و شغلی و همچنین در زمینه اختصاصی برنامه نویسی شخصی سازی شده با در نظر گرفتن توانمندی ها و استعداد و شرایط دانش آموزان در خدمت شما هموطنان می باشد. جهت رزرو کردن زمان ملاقات می توانید از لینک زیر استفاده نمایید. و همچنین می توانید در دوره های آموزشی تندخوانی که توسط خانم دکتر صیادی برگزار می‌شود شرکت نمایید

رزرو زمان مشاوره

 

 

۰ دیدگاه

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *